2011. október 30., vasárnap

Bébi ruhacsomag 6-12 hó 74-80-as 53 db Kabátokkal - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kisfiam kinőtt ruháiból állítottam össze az alábbi csomagot.
Van közötte bélelt farmerkabát, vastagabb kis dzsekik, nadrágok, pulóverek, rövid- és hosszúujjú pólók, bodyk és kis alsónadrágok. Utóbbiakat csak a pelenka fölé használtuk, amikor nem body volt rajta.
Apróbb folt bodyn és pólón előfordulhat, de nem jellemző.
A kabátok között Next és Mexx kabát (dzseki) is van.
A db számot csak így utólag számoltam a képről, szerintem 53 db, ha jól néztem.: -) (vagy több)
Nem zárok le aukciót, a legmagasabb licitáló viheti.
Az aukció után kérem, mielőbb jelentkezz. Ha ez egy hétig nem történik meg, újra hirdetem a terméket és negatív értékelést adok.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-02 08:33
. Bébi ruhacsomag 6-12 hó 74-80-as 53 db Kabátokkal - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése